Zwroty i reklamacje produktów

Jak mogę zwrócić produkty?

S P A K U J
P R O D U K T Y


Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres [email protected] lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

U Z U P E Ł N I J
F O R M U L A R Z


Uzupełnij formularz zwrotu który znajduje się TU – dołącz do pudełka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów.  Jeżeli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego pośrednictwem dokonałeś formalności – oznacz paczkę dopiskiem ZWROT.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

W Y Ś L I J
P R O D U K T Y


Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „ZWROT”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów


Koszty wysyłki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Z W R O T
Ś R O D K Ó W


Zwrot środków pieniężnych może potrwać do dwóch tygodni od dnia otrzymania Twojej paczki. Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na  wskazany w formularzu numer rachunku  bankowego. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.



Pamiętaj!
Na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie www.misteromilano.com , które nie noszą śladów użytkowania. Formularz należy wypełnić czytelnie i kompletnie w celu prawidłowego i terminowego przeprowadzenia zwrotu. Formularz zwrotu dotyczy Konsumentów.

Jak mogę zareklamować produkty?

S P A K U J
P R O D U K T Y


Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie +48 864 19 85

U Z U P E Ł N I J
F O R M U L A R Z


Uzupełnij formularz reklamacji który znajduje się TU – dołącz do pudełka z reklamacyjnymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów (kopia paragonu / faktury). 

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

W Y Ś L I J
P R O D U K T Y


Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „REKLAMACJA”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów


Koszty wysyłki produktów do nas ponosimy w całości. Należy je prawidłowo udokumentować.

Z W R O T
Ś R O D K Ó W


Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania paczki. Wrócimy do Ciebie z wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dot. całego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj: [email protected] Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej.



Pamiętaj!
Na reklamację produktów w ramach rękojmi masz 2 lata od dnia otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie www.misteromilano.com. Formularz należy wypełnić czytelnie i kompletnie w celu prawidłowego i terminowego przeprowadzenia reklamacji.

Jak postępować jeśli produkty zostały uszkodzone podczas transportu?

Na maila [email protected] prześlij do nas dokładne zdjęcia uszkodzonych produktów oraz numer zamówienia.

Jaki jest termin zwrotu gotówki za odesłany towar?

Po uznaniu reklamacji lub otrzymaniu zwróconych produktów dokonujemy zwrotu najszybciej jak to możliwe. Nie dłużej niż do 7 dni roboczych.

Stwórz darmowe konto, by używać listy życzeń.

Sign in