1a.png a2.png a3.png a4.png a5.png a6.png a7.png
PŁATNOŚĆ REGULAMIN

KOSZTY I TERMINY DOSTAW

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA ZWROTY / REKLAMACJE BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW WYŚLEDŹ PACZKĘ

S P A K U J

P R O D U K T Y


Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres reklamacje@misteromilano.pl lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

U Z U P E Ł N I J

F O R M U L A R Z


Uzupełnij formularz zwrotu który znajduje się TU – dołącz do pudełka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów.  Jeżeli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego pośrednictwem dokonałeś formalności – oznacz paczkę dopiskiem ZWROT.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

W Y Ś L I J

P R O D U K T Y


Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „ZWROT”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów


Koszty wysyłki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Z W R O T

Ś R O D K Ó W


Zwrot środków pieniężnych może potrwać do dwóch tygodni od nią otrzymania Twojej paczki. Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na  wskazany w formularzu numer rachunku  bankowego. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.



Pamiętaj!
Na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie www.misteromilano.com , które nie noszą śladów użytkowania. Formularz należy wypełnić czytelnie i kompletnie w celu prawidłowego i terminowego przeprowadzenia zwrotu. Formularz zwrotu dotyczy Konsumentów.

S P A K U J

P R O D U K T Y


Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres reklamacje@misteromilano.pl lub telefonicznie +48 864 19 85

U Z U P E Ł N I J

F O R M U L A R Z


Uzupełnij formularz reklamacji który znajduje się TU – dołącz do pudełka z reklamacyjnymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów (kopia paragonu / faktury). 

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

W Y Ś L I J

P R O D U K T Y


Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „REKLAMACJA”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów


Koszty wysyłki produktów do nas ponosimy w całości. Należy je prawidłowo udokumentować.

Z W R O T

Ś R O D K Ó W


Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania paczki. Wrócimy do Ciebie z wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dot. całego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj: reklamacje@misteromilano.pl Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej.



Pamiętaj!
Na reklamację produktów w ramach rękojmi masz 2 lata od dnia otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie www.misteromilano.com. Formularz należy wypełnić czytelnie i kompletnie w celu prawidłowego i terminowego przeprowadzenia reklamacji.

Stwórz darmowe konto, by używać listy życzeń.

Sign in