Program lojalnościowy

Dołącz do programu lojalnościowego Mistero Milano

Program lojalnościowy _mistero Milano_punkty

Rób zakupy w Mistero

Milano, zbieraj punkty

i wymieniaj je na bony na zakupy!

Doceniamy to, że jesteś z nami! Dlatego dla naszych stałych klientów - tych obecnych i przyszłych - stworzyliśmy szyty na miarę ich potrzeb program lojalnościowy, w którym kupując – zarabiasz! Każdy klient może przystąpić do programu, zbierać punkty i wymieniać je na bony zakupowe. Teraz zakupy mogą być jeszcze przyjemniejsze!

loyalty-program decoration 1

Jak działa program lojalnościowy Mistero Milano?

Dołącz

do programu lojalnościowego jako nowy lub stały klient

loyalty-program decoration 2

Rób zakupy

każda wydana złotówka to 1 pkt

loyalty-program decoration 2

Zbieraj i monitoruj

stan swoich punktów

loyalty-program decoration 2

Wymieniaj punkty

na bony zakupowe

loyalty-program decoration 1

Jak zdobywać punkty w programie lojalnościowym Mistero Milano?

Zakupy – każda wydana złotówka to 1 pkt

1 zł = 1 pkt

Pierwsze zamówienie po przystąpieniu do programu

50 pkt*

Wyrażenie zgód marketingowych

100 pkt**

Wymieniaj punkty na bony!

Ilość zgromadzonych punktów zobaczysz w swoim Panelu Klienta. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

10

decoration 3-2
arrow
200 pkt
+ zamówienie
za minimum 35 zł
decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

25

decoration 3-2
arrow
500 pkt
+ zamówienie
za minimum 50 zł
decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

40

decoration 3-2
arrow
800 pkt
+ zamówienie
za minimum 80 zł
decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

50

decoration 3-2
arrow
1000 pkt
+ zamówienie
za minimum 100 zł
decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

100

decoration 3-2
arrow
2000 pkt
+ zamówienie
za minimum 200 zł
decoration 3-1

Bon zniżkowy

gift

200

decoration 3-2
arrow
4000 pkt
+ zamówienie
za minimum 400 zł
loyalty-program decoration 1

Widzisz już korzyści?
Dołącz do naszego programu lojalnościowego!

Regulamin programu lojalnościowego dostępny jest na:

www.misteromilano.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego

Dołącz

Najczęściej zadawane pytania

Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach. Uczestnikiem programu może zostać każda pełnoletnia osoba jak również jednostki i organizacje prawne mające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Punkty nie są naliczane za zakup usług i produktów, które wyłączone są ze sprzedaży objętej Programem. Chodzi o usługi szkoleniowe, konferencyjne, produkty marketingowe, produkty antywirusowe . Punkty w Programie nie są naliczone również od kosztów dostawy.

Punkty są przyznawane wyłącznie za nabycie za pośrednictwem sklepu internetowego www.misteromilano.pl. Za zakup produktów na stronach innych niż oficjalny sklep punkty nie będą przyznawane.

Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach.

Punkty przyznawane są każdorazowo za:

  • Zakupy – każda wydana złotówka to 1 pkt.

Punkty przyznawane są jednorazowo:

  • Pierwsze zamówienie po przystąpieniu do programu - 50 pkt.
  • Wyrażenie zgód marketingowych – 100 pkt.
  • Dodanie opinii produktowej lub firmowej - 10 pkt.

 

  • Bon 10zł -> 200 pkt + zamówienie za minimum 35zł
  • Bon 25 zł -> 500 pkt + zamówienie za minimum 50 zł
  • Bon 40 zł -> 800 pkt + zamówienie za minimum 80 zł
  • Bon 50 zł -> 1000 pkt + zamówienie za minimum 100 zł
  • Bon 100 zł -> 2000 pkt + zamówienie za minimum 200 zł
  • Bon 200 zł -> 4000 pkt + zamówienie za minimum 400 zł

Ilość zdobytych punktów klient będzie mógł sprawdzić, logując się na swoje konto w zakładce "Program Lojalnościowy", gdzie umieszczona będzie szczegółowa historia w formie listy punktów wraz z informacją, za jaką aktywność zostały przyznane. W momencie złożenia zamówienia punkty od razu pojawiają się na koncie, natomiast ich “aktywacja” nastąpi  zgodnie punktem 5.

Lista dostępnych bonów będzie widoczna na koncie każdego z użytkowników programu oraz pokazywana w koszyku zalogowanym użytkownikom. Bony będą aktywne dopiero po osiągnięciu wystarczającej liczby punktów uprawniających do ich wykorzystania.

Aby wykorzystać bon, należy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie wybrać bon (jeśli klient będzie posiadał odpowiednią ilość punktów na swoim koncie, to bon do wyboru podstawi się automatycznie). Kliknięcie w wybrany aktywny bon spowoduje naliczenie rabatu i zmianę ceny w koszyku. Wartość bonu będzie dzielona proporcjonalnie do wszystkich produktów w koszyku.

Punkty za zamówienie mają status oczekujących do momentu upłynięcia terminu zwrotu, na który klient ma 30 dni od momentu zmiany statusu na "wysłane". Przez ten czas punkty czekają w kolejce jako wyszarzone.

Punkty są ważne przez cały czas trwania programu lojalnościowego. Ważność zbieranych punktów wynosi rok od ich nabycia, po 30 dniach od zakupu. Niewykorzystane punkty przepadają.

W przypadku zwrotów produktów, anulowania zamówienia czy też innych zmian w zamówieniu, punkty są automatycznie wyrównywane do stanu po zmianie. W przypadku częściowego zwrotu produktów system automatycznie naliczy z oczekujących punktów poprawną ich ilość.

Nie. Zgromadzone punkty, a także przysługujące za nie korzyści, są przypisane do konkretnej osoby i nie mogą zostać przeniesione. Z tego powodu nie mogą zostać przeniesione na innego użytkownika ani na inne konta tego samego użytkownika.

Nie, klienci dokonujący zakupów bez rejestracji nie otrzymują punktów za dokonane zakupy.

* Jednorazowe przyznanie.

** Jednorazowe przyznanie. Stali klienci, którzy dotychczas nie wyrazili zgód marketingowych, mogą to zrobić przy akceptacji regulaminu wejścia do programu lojalnościowego. Po cofnięciu zgody i po ponownym wyrażeniu zgody punkty się nie naliczają.

Zapisz się do newslettera