Ilość zgromadzonych punktów zobaczysz w swoim Panelu Klienta. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dołącz do programu lojalnościowego Mistero Milano
Rób zakupy w MisteroMilano, zbieraj punktyi wymieniaj je na bony na zakupy!Doceniamy to, że jesteś z nami! Dlatego dla naszych stałych klientów - tych obecnych i przyszłych - stworzyliśmy szyty na miarę ich potrzeb program lojalnościowy, w którym kupując – zarabiasz! Każdy klient może przystąpić do programu, zbierać punkty i wymieniać je na bony zakupowe. Teraz zakupy mogą być jeszcze przyjemniejsze! |
Jak działa program lojalnościowy Mistero Milano?
Dołącz
do programu lojalnościowego jako nowy lub stały klient
Rób zakupy
każda wydana złotówka to 1 pkt
Zbieraj i monitoruj
stan swoich punktów
Wymieniaj punkty
na bony zakupowe
Jak zdobywać punkty w programie lojalnościowym Mistero Milano?
Zakupy – każda wydana złotówka to 1 pkt
1 zł = 1 pkt
Pierwsze zamówienie po przystąpieniu do programu
50 pkt*
Wyrażenie zgód marketingowych
100 pkt**
Wymieniaj punkty na bony!
Bon zniżkowy
za minimum 35 zł
Bon zniżkowy
25
zł
za minimum 50 zł
Bon zniżkowy
40
zł
za minimum 80 zł
Bon zniżkowy
50
zł
za minimum 100 zł
Bon zniżkowy
100
zł
za minimum 200 zł
Bon zniżkowy
200
zł
za minimum 400 zł
Widzisz już korzyści?
Dołącz do naszego programu lojalnościowego!
Regulamin programu lojalnościowego dostępny jest na:
Najczęściej zadawane pytania
Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach. Uczestnikiem programu może zostać każda pełnoletnia osoba jak również jednostki i organizacje prawne mające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Punkty nie są naliczane za zakup usług i produktów, które wyłączone są ze sprzedaży objętej Programem. Chodzi o usługi szkoleniowe, konferencyjne, produkty marketingowe, produkty antywirusowe . Punkty w Programie nie są naliczone również od kosztów dostawy.
Punkty są przyznawane wyłącznie za nabycie za pośrednictwem sklepu internetowego www.misteromilano.pl. Za zakup produktów na stronach innych niż oficjalny sklep punkty nie będą przyznawane.
Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach.
Punkty przyznawane są każdorazowo za:
- Zakupy – każda wydana złotówka to 1 pkt.
Punkty przyznawane są jednorazowo:
- Pierwsze zamówienie po przystąpieniu do programu - 50 pkt.
- Wyrażenie zgód marketingowych – 100 pkt.
- Dodanie opinii produktowej lub firmowej - 10 pkt.
- Bon 10zł -> 200 pkt + zamówienie za minimum 35zł
- Bon 25 zł -> 500 pkt + zamówienie za minimum 50 zł
- Bon 40 zł -> 800 pkt + zamówienie za minimum 80 zł
- Bon 50 zł -> 1000 pkt + zamówienie za minimum 100 zł
- Bon 100 zł -> 2000 pkt + zamówienie za minimum 200 zł
- Bon 200 zł -> 4000 pkt + zamówienie za minimum 400 zł
Ilość zdobytych punktów klient będzie mógł sprawdzić, logując się na swoje konto w zakładce "Program Lojalnościowy", gdzie umieszczona będzie szczegółowa historia w formie listy punktów wraz z informacją, za jaką aktywność zostały przyznane. W momencie złożenia zamówienia punkty od razu pojawiają się na koncie, natomiast ich “aktywacja” nastąpi zgodnie punktem 5.
Lista dostępnych bonów będzie widoczna na koncie każdego z użytkowników programu oraz pokazywana w koszyku zalogowanym użytkownikom. Bony będą aktywne dopiero po osiągnięciu wystarczającej liczby punktów uprawniających do ich wykorzystania.
Aby wykorzystać bon, należy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie wybrać bon (jeśli klient będzie posiadał odpowiednią ilość punktów na swoim koncie, to bon do wyboru podstawi się automatycznie). Kliknięcie w wybrany aktywny bon spowoduje naliczenie rabatu i zmianę ceny w koszyku. Wartość bonu będzie dzielona proporcjonalnie do wszystkich produktów w koszyku.
Punkty za zamówienie mają status oczekujących do momentu upłynięcia terminu zwrotu, na który klient ma 30 dni od momentu zmiany statusu na "wysłane". Przez ten czas punkty czekają w kolejce jako wyszarzone.
Punkty są ważne przez cały czas trwania programu lojalnościowego. Ważność zbieranych punktów wynosi rok od ich nabycia, po 30 dniach od zakupu. Niewykorzystane punkty przepadają.
W przypadku zwrotów produktów, anulowania zamówienia czy też innych zmian w zamówieniu, punkty są automatycznie wyrównywane do stanu po zmianie. W przypadku częściowego zwrotu produktów system automatycznie naliczy z oczekujących punktów poprawną ich ilość.
Nie. Zgromadzone punkty, a także przysługujące za nie korzyści, są przypisane do konkretnej osoby i nie mogą zostać przeniesione. Z tego powodu nie mogą zostać przeniesione na innego użytkownika ani na inne konta tego samego użytkownika.
Nie, klienci dokonujący zakupów bez rejestracji nie otrzymują punktów za dokonane zakupy.
* Jednorazowe przyznanie.
** Jednorazowe przyznanie. Stali klienci, którzy dotychczas nie wyrazili zgód marketingowych, mogą to zrobić przy akceptacji regulaminu wejścia do programu lojalnościowego. Po cofnięciu zgody i po ponownym wyrażeniu zgody punkty się nie naliczają.