Ilość zgromadzonych punktów zobaczysz w swoim Panelu Klienta. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

![]() |
Rób zakupy w MisteroMilano, zbieraj punktyi wymieniaj je na bony na zakupy!Doceniamy to, że jesteś z nami! Dlatego dla naszych stałych klientów - tych obecnych i przyszłych - stworzyliśmy szyty na miarę ich potrzeb program lojalnościowy, w którym kupując – zarabiasz! Każdy klient może przystąpić do programu, zbierać punkty i wymieniać je na bony zakupowe. Teraz zakupy mogą być jeszcze przyjemniejsze! |
do programu lojalnościowego jako nowy lub stały klient
każda wydana złotówka to 1 pkt
stan swoich punktów
na bony zakupowe
Zakupy – każda wydana złotówka to 1 pkt
Pierwsze zamówienie po przystąpieniu do programu
Wyrażenie zgód marketingowych
Ilość zgromadzonych punktów zobaczysz w swoim Panelu Klienta. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Regulamin programu lojalnościowego dostępny jest na:
Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach. Uczestnikiem programu może zostać każda pełnoletnia osoba jak również jednostki i organizacje prawne mające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Punkty nie są naliczane za zakup usług i produktów, które wyłączone są ze sprzedaży objętej Programem. Chodzi o usługi szkoleniowe, konferencyjne, produkty marketingowe, produkty antywirusowe . Punkty w Programie nie są naliczone również od kosztów dostawy.
Punkty są przyznawane wyłącznie za nabycie za pośrednictwem sklepu internetowego www.misteromilano.pl. Za zakup produktów na stronach innych niż oficjalny sklep punkty nie będą przyznawane.
Każdy klient – zarówno stały jak i nowy, - który wyrazi zgodę na udział w programie lojalnościowym i zaakceptuje regulamin będzie mógł zbierać punkty w jego ramach.
Punkty przyznawane są każdorazowo za:
Punkty przyznawane są jednorazowo:
Ilość zdobytych punktów klient będzie mógł sprawdzić, logując się na swoje konto w zakładce "Program Lojalnościowy", gdzie umieszczona będzie szczegółowa historia w formie listy punktów wraz z informacją, za jaką aktywność zostały przyznane. W momencie złożenia zamówienia punkty od razu pojawiają się na koncie, natomiast ich “aktywacja” nastąpi zgodnie punktem 5.
Lista dostępnych bonów będzie widoczna na koncie każdego z użytkowników programu oraz pokazywana w koszyku zalogowanym użytkownikom. Bony będą aktywne dopiero po osiągnięciu wystarczającej liczby punktów uprawniających do ich wykorzystania.
Aby wykorzystać bon, należy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie wybrać bon (jeśli klient będzie posiadał odpowiednią ilość punktów na swoim koncie, to bon do wyboru podstawi się automatycznie). Kliknięcie w wybrany aktywny bon spowoduje naliczenie rabatu i zmianę ceny w koszyku. Wartość bonu będzie dzielona proporcjonalnie do wszystkich produktów w koszyku.
Punkty za zamówienie mają status oczekujących do momentu upłynięcia terminu zwrotu, na który klient ma 30 dni od momentu zmiany statusu na "wysłane". Przez ten czas punkty czekają w kolejce jako wyszarzone.
Punkty są ważne przez cały czas trwania programu lojalnościowego. Ważność zbieranych punktów wynosi rok od ich nabycia, po 30 dniach od zakupu. Niewykorzystane punkty przepadają.
W przypadku zwrotów produktów, anulowania zamówienia czy też innych zmian w zamówieniu, punkty są automatycznie wyrównywane do stanu po zmianie. W przypadku częściowego zwrotu produktów system automatycznie naliczy z oczekujących punktów poprawną ich ilość.
Nie. Zgromadzone punkty, a także przysługujące za nie korzyści, są przypisane do konkretnej osoby i nie mogą zostać przeniesione. Z tego powodu nie mogą zostać przeniesione na innego użytkownika ani na inne konta tego samego użytkownika.
Nie, klienci dokonujący zakupów bez rejestracji nie otrzymują punktów za dokonane zakupy.
* Jednorazowe przyznanie.
** Jednorazowe przyznanie. Stali klienci, którzy dotychczas nie wyrazili zgód marketingowych, mogą to zrobić przy akceptacji regulaminu wejścia do programu lojalnościowego. Po cofnięciu zgody i po ponownym wyrażeniu zgody punkty się nie naliczają.