Procedura zwrotu

procedura zwrotu 1

1. Spakuj produkty
Pamiętaj, że zwacany towar nie może nosić śladów użytkowania i ma być zwrócony w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

 

procedura zwrotu 2

2. Uzupełnij formularz
Uzupełnij formularz zwrotu który znajduje się TU – dołącz do pudełka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów. Jeżeli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego pośrednictwem dokonałeś formalności – oznacz paczkę dopiskiem ZWROT.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

 

procedura zwrotu 3

3. Wyślij produkty
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:

APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „ZWROT”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

 

 

procedura zwrotu 4

4. Zwrot środków
Zwrot środków pieniężnych może potrwać do dwóch tygodni od dnia otrzymania Twojej paczki. Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego.
W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

5. Pouczenie
Pouczenie o możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przez konsumenta oraz osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.

Procedura reklamacji

procedura reklamacji 1

1. Spakuj produkty
Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

 

procedura reklamacji 2

2. Uzupełnij formularz
Uzupełnij formularz zwrotu który znajduje się TU – dołącz do pudełka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów. Jeżeli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego pośrednictwem dokonałeś formalności – oznacz paczkę dopiskiem REKLAMACJA.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

 

procedura reklamacji 3

3. Wyślij produkty
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:

APM Group Sp. Z o.o./ dział reklamacji „REKLAMACJA”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Koszty wysyłki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

procedura reklamacji 4

4. Zwrot środków
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania paczki. Wrócimy do Ciebie z wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dot. całego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj: [email protected] Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej.

Formularz zwrotu

Jeśli chcesz zwrócić produkty wypełnij poniższy formularz.