Procedura zwrotu
1. Spakuj produkty
Pamiętaj, że zwacany towar nie może nosić śladów użytkowania i ma być zwrócony w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com.
2. Uzupełnij formularz
Masz dwie możliwości uzupełnienia formularza zwrotu:
Tradycyjny formularz – wypełnij formularz zwrotu, wydrukuj go i dołącz do paczki wraz z potwierdzeniem zakupu produktów. Oznacz paczkę dopiskiem ZWROT.
Elektroniczny formularz zwrotu – skorzystaj z e-formularza dostępnego na samym dole strony. W formularzu należy podać numer zamówienia oraz adres e-mail przypisany do zamówienia. Po jego wypełnieniu otrzymasz mailowo numer zwrotu – potwierdź zwrot, klikając w link w wiadomości e-mail. Następnie umieść otrzymany numer zwrotu w paczce.
Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.
3. Wyślij produkty
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o. Dział reklamacji „ZWROT”
Ul. Krakowska 154
35-506 Rzeszów
4. Zwrot środków
Zwrot środków pieniężnych może potrwać do dwóch tygodni od dnia otrzymania Twojej paczki. Dokładamy wszelkich starań, aby proces ten przebiegł jak najszybciej.
Koszt transakcji zostanie zwrócony przelewem bankowym na numer rachunku podany w formularzu zwrotu.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot środków również nastąpi na numer konta bankowego wskazany w formularzu.
5. Pouczenie
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi oraz osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o ile z treści umowy wynika, że nie ma ona dla niej charakteru zawodowego. Kwalifikacja ta wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
1. Spakuj produkty
Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za pośrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com
2. Uzupełnij formularz
Uzupełnij formularz reklamacji, który znajduje się TU – dołącz do pudełka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów. Jeżeli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego pośrednictwem dokonałeś formalności – oznacz paczkę dopiskiem REKLAMACJA.
Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.
3. Wyślij produkty
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami:
APM Group Sp. Z o.o. Dział reklamacji „REKLAMACJA”
Ul. Krakowska 154
35-506 Rzeszów
Koszty wysyłki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
4. Zwrot środków
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania paczki. Wrócimy do Ciebie z wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dot. całego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj: [email protected] Dokładamy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej.
Formularz zwrotu
Jeśli chcesz zwrócić produkty wypełnij poniższy formularz.