Procedura zwrotu

procedura zwrotu 1

1. Spakuj produkty
Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za po┼Ťrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

 

procedura zwrotu 2

2. Uzupełnij formularz
Uzupe┼énij formularz zwrotu który znajduje si─Ö TU – do┼é─ůcz do pude┼éka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów. Je┼╝eli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego po┼Ťrednictwem dokona┼ée┼Ť formalno┼Ťci – oznacz paczk─Ö dopiskiem ZWROT.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

 

procedura zwrotu 3

3. Wy┼Ťlij produkty
Wy┼Ťlij do nas przesy┼ék─Ö ze zwracanymi produktami:

APM Group Sp. Z o.o./ dzia┼é reklamacji „ZWROT”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Koszty wysy┼éki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesy┼éek wysy┼éanych za pobraniem.

 

procedura zwrotu 4

4. Zwrot ┼Ťrodków
Zwrot ┼Ťrodków pieni─Ö┼╝nych mo┼╝e potrwa─ç do dwóch tygodni od dnia otrzymania Twojej paczki. Dok┼éadamy wszelkich stara┼ä, aby zrobi─ç to jak najszybciej. Zwroty kosztów transakcji realizowane s─ů przelewem bankowym na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego.
W przypadku p┼éatno┼Ťci przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Procedura reklamacji

procedura reklamacji 1

1. Spakuj produkty
Poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres: [email protected] lub za po┼Ťrednictwem swojego konta w sklepie www.misteromilano.com

 

procedura reklamacji 2

2. Uzupełnij formularz
Uzupe┼énij formularz zwrotu który znajduje si─Ö TU – do┼é─ůcz do pude┼éka ze zwracanymi produktami oraz potwierdzeniem zakupu produktów. Je┼╝eli posiadasz konto w sklepie www.misteromilano.com za jego po┼Ťrednictwem dokona┼ée┼Ť formalno┼Ťci – oznacz paczk─Ö dopiskiem REKLAMACJA.

Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki.

 

procedura reklamacji 3

3. Wy┼Ťlij produkty
Wy┼Ťlij do nas przesy┼ék─Ö ze zwracanymi produktami:

APM Group Sp. Z o.o./ dzia┼é reklamacji „REKLAMACJA”
Ul. Krakowska 154
35-111 Rzeszów

Koszty wysy┼éki produktów do nas ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesy┼éek wysy┼éanych za pobraniem.

 

procedura reklamacji 4

4. Zwrot ┼Ťrodków
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia jej otrzymania. Nie liczymy tego terminu od dnia otrzymania paczki. Wrócimy do Ciebie z wynikiem reklamacji i uzasadnieniem. Pytania dot. ca┼éego procesu reklamacyjnego lub jego rezultatu kieruj: [email protected] Dok┼éadamy wszelkich stara┼ä, aby zrobi─ç to jak najszybciej.

Formularz zwrotu

Je┼Ťli chcesz zwróci─ç produkty wype┼énij poni┼╝szy formularz.